قیمت روز ماشین لباسشویی ویرپول

قیمت روز ماشین لباسشویی ویرپول در ایران

قیمت روز ماشین لباسشویی ویرپول در ایران با توجه به تغییرات مدام نرخ ارز چقدر است؟ آیا فروش در تمامی نمایندگی با یک قیمت انجام می گیرد؟

ویرپول یک شرکت بین المللی است که تولید انواع لوازم خانگی و الکترونیکی را در انجام می دهد. این شرکت بزرگ با پیشرفتهای چشمگیری که در زمینه تولید و توزیع محصولات خانگی در سراسر دنیا داشته توانسته خود را از سال ۲۰۰۶ به عنوان بهترین شرکت تولیدی انواع لوازم خانگی و الکترونیکی معرفی کند.

آیا تمام محصولات لباسشویی در ایران موجود است؟

ویرپول محصولات خود را در انواع بسیار متنوعی تولید می کند. برخی از لباسشویی ها در ایتالیا و آمریکا و تعدادی دیگر در لهستان و چین تولید می گردد. به عنوان نمونه، ماشین ظرفشویی ویرپول تنها با ساخت لهستان است و توسط این کشور ساخت و توزیع می کند. در ایران مقداری قضیه متفاوت است. محصولات ویرپول مانند لباسشویی، به دلیل گران بودنش تنها توسط قشر خاص و ثروتمند خریداری می شود. از طرفی به دلایلی تمامی محصولات ویرپول وارد ایران نمی شود چون تقاضا برای برخی مدلها بیشتر است. شرکتهایی نظیر ویرپول و یا الکترولوکس سوئد محصولات خود را طبقه بندی کرده اند.

whirlpoor washing mashin

whirlpoor washing mashin

ایران، قطر، امارات و برخی کشورهای اروپایی همواره بهترینهای ویرپول را وارد کشورشان می کنند. ایران با توجه به این که ارزش پول پایینی دارد اما مردمی دارد که همواره در هر کالایی سعی، بر خرید بهترینها را دارند، حتی اگر دچار مشکل باشند.

لز بین محصولاتی که ویرپول تولید می کند و در ایران حضور دارد، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، ساید بای ساید ۳ درب ویرپول و دو درب است. ماشین لباسشویی ویرپول نیز در حجمهای ۷، ۹، ۱۰ و ۱۲ کیلویی می باشد که می توانید در سایت ویرپول مشاهده کنید.

قیمت ماشین لباسشویی ویرپول

انواع ماشین لباسشویی ویرپول در ایران

ماشین لباسشویی دستگاهی است با دو نوع. ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو. هر دوی اینها تمام اتوماتیک هستند و لباس را به طور کامل و خشک شده به شما تحویل می دهد. ویرپول چند مدل لباسشویی پرفروش و به روز در ایران دارد که عبارتند از:

  • ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی ۱۲۴۳۳
  • ماشین لباسشویی ۱۰۱۴۹ ویرپول ۱۰ کیلویی
  • ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی ویرپول مدل ۱۰۴۲۱
  • ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ویرپول مدل ۹۰۴۲۰

این مدلها در ایران موجود بوده و دارای قطعات یدکی نیز می باشد. گارانتی این دستگاه ۲ سال است.

قیمت روز ماشین لباسشویی ویرپول

قیمت روز معمولا در دنیا متداول نیست چون وابستگی آن کمتر از ماست. قیمت دلار در ایران بالاست و تقریبا در سال بیش از ۱۰ بار تغییر می کند. ماشین لباسشویی ویرپول نیز در ایران مونتاژ نمی شود و کاملا وارداتی است. اگر می خواهید با قیمت روز ماشین لباسشویی آشنا شوید، یا به سایت ویرپول مراجعه کنید و یا از قیمتهای زیر استفاده کنید. تفاوت سایت ویرپول با اطلاعات زیر در این است که شما می توانید در سایت ویرپول، اطلاعات و انواع لباسشویی و سایر محصولات ویرپول را مشاهده کنید.

  • ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی: ۶۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی ویرپول: ۷۷/۸۰۰/۰۰۰ تومان
  • ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ویرپول: ۶۸/۸۰۰/۰۰۰ تومان

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
۰۹۱۲۳۴۸۳۰۰۲ واتس آپ
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.67 (3 امتیاز)