نمایندگی فروش محصولات ویرپول

نمایندگی فروش محصولات ویرپول در ایران

نمایندگی فروش محصولات ویرپول در ایران توسط شرکت شاپ سرویس بوده که از طریق نمایندگی های مختلف در سراسر ایران توزیع می گردد. اطلاعات تلفن را از زیر بخوانید.

شرکتهای بزرگی مانند ویرپول که از برند جهانی برخوردارند، نمایندگی های توزیع ویرپول را به شرکتهای بزرگ در هر کشورها اعطا می کنند. شرکت شاپ سرویس که کار خدمات پس از فروش ویرپول را به عهده داشته و ۲۴ ماه محصولات را گارانتی کرده از طریق نمایندگی های سراسر کشور محصولات را توزیع می کند. محصولات ویرپول یکی از کاملترین سبد کالایی را دارد.

نمایندگی رسمی ویرپول

نمایندگی رسمی ویرپول

نمایندگی فروش محصولات ویرپول

ویرپول در ایران دارای نمایندگی فروش و تعمیرات است. نمایندگی های موجود در ایران به نام ویرپول فعال هستند. خدمات پس از فروش ویرپول شرکت شاپ سرویس است. بسیاری از سایتها خود را به عنوان تعمیرات معرفی می کنند ولی نمایندگی مرکزی ویرپول تنها شاپ سرویس است. فروش محصولات ویرپول نیز شامل انواع متنوع ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، فربرقی توکار، اجاق برقی رومیزی و انواع مایکروفر است ساید بای ساید ویرپول در آمریکا، مکزیک، چین، کانادا تولید می شود و ظرفشویی ویرپول در لهستان تولید می شود. لباسشویی های ویرپول برای ایتالیا است.

نمایندگی فروش ویرپول تهران

تهران مرکز معاملات اقتصادی در ایران است. ویرپول که یک برند آمریکایی است تنها در تهران دارای نمایندگی بوده و دارای انواع محصولات ویرپول می باشد. ویرپول محصول گرانی است اما افراد لاکچری و ثروتمندی که توانایی خرید این گونه محصولات را دارنند می توانند از بهترین مارک دنیا لذت ببرند.

راه های ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
۰۹۱۲۳۴۸۳۰۰۲ واتس اپ
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (3 امتیاز)
0 پاسخ

    تعقیب

    1. […] فریزر ساید بای ساید ویرپول فرنچ ۳ درب با ساخت آمریکا در نمایندگی فروش محصولات ویرپول با قیمت جشنواره ای شروع شده […]

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *